+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Harvey Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

1631 отзывов

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Marie Bufková

Пожилые пары, 22.5.2017

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
16 %

(without text rating)

Персонал
2
Services
1
Чистота
1
Комфорт
3
Value/money
1

Jana Boughattaesová

одинокий путешественник, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
24 %
  • Nic se mi nelíbilo. Prezentuje se jako 4 hvězdičkový hotel ale skutečnost tomu vůbec neodpovídá, je zanedbaný, zastaralý, ošuntělý.

  • Nejhorší bylo jídlo neboli jeho absence. Večeře? Připadalo mi to jako špatný vtip. Mírně řečeno se hodně šetřilo. Prostě pro nás to byl šok. Už nikdy víc to takového hotelu! Nechápu jak to může být 4 hvězdičkový hotel

Персонал
2
Services
2
Чистота
2
Комфорт
4
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že se Vám v našem hotelu nic nelíbilo. Budeme se do budoucna snažit být dobrou volbou i pro tak náročného hosta, jakým jste byla Vy. Petr Červený, manažer hotelu

Bc.Jana Lancová

одинокий путешественник, 14.8.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
24 %
  • Celkový chod hotelu neodpovídá čtyřem hvězdičkám. Kuchyň a strava jsou opravdu velmi nedostatečné, co do kvality a výběru. Centrum SPA je kapacitně nedostatečné a bazénu by slušelo označení dětský . V recepci jsou podávány informace ne vždy kvalitně. Jezdíme po republice hodně a máme v této kategorii hotelů srovnání. Takže s bídou jedna hvězdička z pěti. Sem se budeme těžko vracet.

Персонал
2
Services
2
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
2

Monia Boudhinová

одинокий путешественник, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
28 %

(without text rating)

Персонал
2
Services
2
Чистота
2
Комфорт
6
Value/money
2

Anonym

одинокий путешественник, 3.4.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
30 %
  • Hotel nemohu nikomu doporučit a zvláště ne jako wellness pobyt. Byla jsem zklamaná. Poskytované balneo procedury jsou na střední úrovni. Ubytování, prostory pro balneo procedury i hotelové wellness jsou stísněné. Polopenze nedostačující, personál nedoplňuje jídlo v průběhu konání např. večeře.

  • Jedině snad městské parky.

  • Recepční nám účtovala za zaparkování automobilu za 1 noc o 25 % vyšší částku než byla částka uvedená v pokynech vaší SPA.cz (nepomohla ani ukázka mailové zprávy). Malé a tmavé pokoje (byli jsme ubytování ve 3 patře, směr sever). Žádné wellness v hotelu není. Wellness má samostatný plavecký bazén a minimálně vířivku s vyšší teplotou vody, u sauny je k dispozici voda nebo malá kuchyňka s možností uvaření bylinkových čajů. V hotelech této kategorie bývá k dispozici i ledová tříšť na ochlazení těla. Nejvíce mě však překvapila úroveň stravování, za kterou jsem se opravdu styděla před německou klientelou. Takový rozsah jídelníčku snad není ani v hotelech s jednou hvězdičkou.

Персонал
4
Services
1
Чистота
8
Комфорт
1
Value/money
1

Zlata Šámalová

одинокий путешественник, 28.12.2022

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
32 %
  • Zcela studené topení po celou délku pobytu, snídaně, kromě sladkého pečiva neodpovída 4 hvězdičkovému hotelu, oběd a večeře na první svátek vánoční tedy nic moc, tzv. dárek 600g koupelové soli je v dnešní situaci výsmech, výchovné tabulky na umyvadlu a všede v pokoji si můžou odpustit. Pobyt nebyl laciný, ale ze všeho koukal velice úsporný program. Paní ředitelka je asi honorována za to, o kolik okrade zákazníka....

  • Ani přes opakované žádosti se nikdo, ani paní ředitelka, nesnažila odstranit vadu topení. Výsledkem bylo, že jsem celý vánoční pobyt strávila ve zcela nevytopeném pokoji, teď ležím s pořádnou chřipkou.

Персонал
4
Services
2
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2

Dana Hromádková

одинокий путешественник, 14.5.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
32 %
  • Dva dny po příjezdu jsem byla rozhodnutá odjet domů,tak hrozné jídlo jsem ještě nikde nezažila,bylo to na hranici poživatelnosti.Předkrmový bufet se skládal z naložených cibulek,rozmrazeného hrášku a kukřice,oschlého zelného salátu,který hned zmizel.Hlavní jídlo nemohlo být vařeno na místě,podle mne to byly konzervy a mražené polotovary. Např.hov.guláš bylo bílé maso hrozné chuti ,v omáčce namíchaný brambor a k tomu bramb.knedlík.Moučníky pokud to nebyly mražené a rozpečené polotovary,tak se vám koláč rozpadl v ruce. K snídani jsem si 2 dny po sobě vzala shnilou papriku.Závodka má kvalitnější jídlo.Nevím jak je možné,že na internetu jsou plusové recenze,když s kýmkoliv jsem se bavila,tak nebyl spokojen a již by se do hotelu nevrátil.

  • Hezký hotel,krásné místo na kraji parku,pokoje čisté,velké,ale musíte si zamluvit výhled do parku jinak koukáte na parkoviště a vchod pro personál.Všude blízko.

  • Strava,pokoj ač superior za příplatek postrádá v dnešní době klimatizaci,takže jsme měli v době příjezdu na pokoji skoro 40 stupnů.Spa není špatné,ale je na úkor kvantity,menší kvalita,vše trvá 15min.a pak honem pryč,žádné odpočink.místo jako v jiných zařízení.Ručníky u vířivky a ve Spa mají kvalitu hadru na podlahu.V jídelně panuje chaos z nedostatu personáluza celý týden až poslední den mi bylo nabídnuto pití.Byla jsem v tomto hotelu podruhé a takový rozdíl za rok jsem ještě nezažila.Je to úpadek,zkažená dovolená .

Персонал
6
Services
1
Чистота
5
Комфорт
3
Value/money
1

Ing. František Moravec.CSc

Пожилые пары, 3.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
36 %
  • Do LD Harvey jsme přišli po pobytu v LD Erika. Rozdíl to byl ohromný. Ležel jsem na matraci která byla proleželá a vytvářela něco podobného korýtku. Výsměch klientovi je z 10 procedur zařazení 4x parafin na ruce. Obědy a večeře byly doslova hladové , hranolky jsem v životě horší neochutnal. Srovnání s LD Erika, Praha, Kyjev , je pro Harvey žalostné.

  • Výhled z okna do parku

Персонал
4
Services
4
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že jste nebyl s našimi službami spokojený. Budeme se snažit být příště lepší. Petr Červený, manažer hotelu

Martina Chládková

одинокий путешественник, 29.9.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
36 %
  • Za nás velká nespokojenost. V žádném případě nedoporučujeme. Velmi zanedbaný hotel. Koberce na chodbách špinavé a ošlapané. Nejhorší je restaurace (pokud se tomu tak dá říkat). Špinavé stoly a podlaha nebyla uklizená po celou dobu našeho pobytu. Jídlo na snídaně i salát na večeři se nedoplňoval a co zbylo nemá se 4*hotelem co společného.

  • Personál se velmi snažil, ale celkovému dojmu to nepomůže.

  • Úklid, strava . I když byla v restauraci volná místa, tak byly posazeny k našemu malému stolu cizí lidé. Proticovidová opatření zřejmě nevadila. Takto si soukromí nepředstavuji. Vrátilo nás to o pár desítek let zpět.

Персонал
8
Services
4
Чистота
2
Комфорт
2
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Mrzí nás, že se vám pobyt v našem hotelu nelíbil. Každopádně děkujeme za podněty. Po Novém roce bude hotel na měsíc uzavřen a proběhne generální úklid s nutnými opravami. Pevně věřím, že tím přispějeme ke zpříjemněná prostředí a zlepšení kvality našich služeb. Petr Červený, manažer hotelu

dr. Milan Spáčil

одинокий путешественник, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
40 %
  • V porovnání s nabídkou některých hotelů a Spa ve F.L. je hodnocení vše vystihující.Za celé období- obědy -jeden chod, dietní nabídka žádná bez možnosti zeleninových salátů, na uvítanou večeře salámová místa m.j. s gothajským salámem/ snad 3 dny F:L: bez proudu. Nenašel se nikdo kdo by se lidem omluvil. Nabídka jídel postavena hlavně na těstovinách, nebo knedlíku, též i rýži a bramborách/ ve výběru neuvedena možnost změny přílohy/. Po celou dobu radiátor v pokoji studený se zdůvodněním celkové regulace, přičemž na chodbách byly radiátory po celou dobu více jak horké. Pobyt nebyl podbarven vánoční hudbou. Snad by bylo vhodnější pro příští slavnostní odpolední" "svařák" nalézti větší prostory, letošních 6 křesel u recepce bylo plně obsazeno po celou dobu stejnými hosty. Zahájení slavnostní štědrovečerní večeře při 1,5 dcl bílého vína návštěvou vedoucí u každého stolu samostatně nebylo z časového hlediska ideální, působivější bývá krátké přivítání a přání vedení pro všechny hosty najednou. Omlouvám se, ale osazenstvu našeho stolu se zdálo, že pro přípravu přípitku za barem se používala naprosto neodborná odměrka nápojů, která působila jako plastická. Připouštím, že se jedná o omyl personálu, pokud to tak nebylo-promiňte. Dárek- koupelová sůl do vany v dnešní úsporné době nebyla snad ani nutná.

  • barevně vytištěny nabídky slavnostních menu jídel.

  • Při hydro zábalu, který je velmi příjemný ,se domnívám, že všichni hosté v našem období byli zabaleni do jedné deky, což je snad v dnešní době naprosto nehygienické.Za drobnost považuji diskusi s pracovnicí recepce v Balneo, že nejsem v županu, což jsem snad vysvětlil.

Персонал
4
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
2

Petra Poslední

одинокий путешественник, 21.2.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
40 %
  • Co se týče stravování, velice podprůměrné. Ani v nejmenším neodpovídá gastronomickému zážitku, jak bylo uvedeno. Služby spa, podprůměrné.

Персонал
4
Services
2
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení... přispějí ke zvýšení kvality našich služeb. Petr Červený, manažer hotelu

Soňa Peřinková

одинокий путешественник, 21.3.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
40 %
  • Celkově mohu hotel rozhodně doporučit. Velké plus bych dala za bazén, i když je menší, zato s masážními tryskami a bublinkami. Procedur jsme sice moc neměli, příště bych se však bez nich obešla. Kladně hodnotím pouze velmi šikovnou masérku. Perličková koupel - vana nevhodně řešena pouze za závěsem, který se vzdouval průvanem, voda se bublinkami ochladí a když pak dostanete malý ručník k otření(jinde bývá velké prostěradlo a následně vás zabalí k odpočinku po koupeli), není z toho celkově žádný požitek. Rozhodně bych si to příště nechala ujít, proto jsem potom vynechala vířivou koupel nohou. V celém suterénu je vlastně zima, 2x jsme byli na parafínu na ruce - vždy tam byl průvan. V porovnání s dřívějšími lázeňskými pobyty v jiných hotelech není personál ve welnesu nijak zvlášť přívětivý, spíše to vypadá že jsou otráveni, že jsou v práci.. Pokojské i recepce v pořádku. V jídelně podle toho jaká byla zrovna směna. Připomínku mám k tomu, že na vás servírky začnou mluvit rovnou německy.. Neobstojí argument, že je hodně hostů Němců. Za nás tam bylo Čechů dost, ale i kdyby, tak jsme v Česku a na prvním místě by měla být čeština a až po zjištění další jazyk. Ostatně Němcům by to nevadilo, je to jen naše trapné podbízení. Ale kromě zimy v suterénu jsou to jen drobnosti, které nás neodradí, a rozhodně se sem vrátíme.

  • - bazén - pokoje - umístění u parku - stravování

  • - celkově chladno v suterénu u procedur

Персонал
3
Services
4
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
5

Ivan Rulf

одинокий путешественник, 20.11.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • jídlo navečer jak ze školní jídelny

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
2

Anonym

одинокий путешественник, 19.7.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Vše pod jednou střechou.

  • Cena oběda,neodpovídá zaplacené částce.

Персонал
5
Services
4
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
5
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený kliente,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu, pokud by jste uvedl -a své jméno, popř. řešil -a svou nespokojenost již v průběhu pobytu, mohlo být zajisté Vašim požadavkům a představám vyhověno, tímto způsobem nemůže vést Vaše recenze ke zlepšení poskytovaných služeb.

Slavomír Ježek

одинокий путешественник, 7.8.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Smíšené pocity, snaží se, ale zřejmě nově provozovaný hotel, ještě vše nefunguje tak jak má. Trochu katastrofa s parkováním. Ve venkovním baru jsme cca 35 min čekali, až si nás někdo všimne, nestalo se tak a tak jsme si koktejl museli dát jinde. Nepříjemný pocit, že personál je příliš zaměřen na německou klientelu a my jsme jen jaksi do počtu.

  • Vždy po dvou měsících jezdíme s přáteli na víkend do lázní. Poslední léta do lázní Evženie v Kláštěrci nad Ohří. Tam teď ale mají problémy, tak jsme se rozjeti každý na jíné místo, abychom našli náhradu. Nám se to bohužel nepodařilo.

Персонал
5
Services
5
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
4

Kateřina Korandová

одинокий путешественник, 26.10.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
3
Чистота
2
Комфорт
3
Value/money
5

Ivana Melkusová Ing.

одинокий путешественник, 11.7.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • klidné lázeňské městečko, velmi pěkné okolí - možnost turistického vyžití, čistota a zařízení hotelového pokoje, možnost fitness a bazénu

  • naprosto nedostatečné gastronomické služby na 4**** hotel, slabý výběr pokrmů ke snídani,mnohdy nečerstvá zelenina v bufetu k večeři - jednostranný výběr především zeleninových salátů, způsob zpracování potravin - výběr a ochucení jídel nedostatečný ( odpovídající spíše II.až III.cen.skupině restaurace než 4**** hotelu), ocenění kuchaře 3 minus, nevhodné chování obsluhujícího personálu v restauraci

Персонал
4
Services
3
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

Květa Marvanová

одинокий путешественник, 20.6.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • Hotel je krásný, přesto byl příjezd do něj jedno velké zklamání. Pobyt jsme měli od pátku do neděle, přijeli jsme v pátek večer. Pobyt zahrnoval plnou penzi. Jídlo na pátek večer nám personál vybral sám, možnost si vybrat jiné nebyla, protože se obědy i večeře vybírají den předem, přes systém kartiček, na které si host vybrané jídlo zapíše. Kartičku pro mne u stolu neměli připravenou a po pátém vyptání jí dodali. Dle kartiček jsme byli usazené u stolu s dalšími dvěma lidmi a protože bylo kolem mnoho volných stolů, prosili jsme o přesazení, abychom seděli ve dvou, ale řekli nám, že to není možné. Jídlo odpovídalo úrovni špatné jídelny. Ptali jsme se na možnost využití volného kreditu, který zbyl z voucherů na spa.cz a na recepci nám řekli, že je možné je využít na hotelové služby a do restaurace. V restauraci to číšník odmítl a šel domluvit na recepci. Tam volali manažerce, aby zjistili, jestli je to možné (nakonec to možné bylo) a když jsem se ptala, jestli může manažerka dorazit, tak mi bylo sděleno, že to asi nepůjde, protože bydlí v Aši. Druhý den bylo vše lepší, stůl jsme měli pro sebe a snídaně byla dobrá. Úklid nám sice nechal na pokoji špinavé nádobí, ale to už proti ostatnímu byla jen drobnost. Naopak wellness bylo fajn, chování a ochota recepce a sestřiček na wellness nás přesvědčilo vydržet pobyt až do neděle.

  • - ochota a příjemné vystupování personálu na wellness - velmi pěkný pokoj - pěkné a udržované parky v okolí hotelu - snídaně

  • - chování personálu na recepci a v hotelové "restauraci" absolutně neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu - hotelová restaurace připomínala spíše špatnou jídelnu - obědy a večeře opravdu nebyly dobré, občas špinavé nádobí - nikdo z personálu pořádně nevěděl na co je možné využít volný kredit z voucherů spa.cz

Персонал
2
Services
4
Чистота
6
Комфорт
10
Value/money
1

Chekmareva Olga

15.12.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Stravovani(((((!!!!!

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
2

Naďa Rainová

одинокий путешественник, 15.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • přístup personálu na procedurách

  • špatná úroveń úklidu - prý málo personálu

Персонал
8
Services
4
Чистота
2
Комфорт
4
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi, moc si toho vážíme a budeme se snažit, aby případný příští pobyt byl bez jakýchkoliv závad.... Petr Červený, manažer hotelu