+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Harvey Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

1644 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Tereza I.

Молодая пара, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Za hodně peněz málo muziky.

  • Procedury, včetně personálu, který je poskytoval. Celkový vzhled a vybavení hotelu velmi dobré. Velmi pěkná sauna a prostory bazénu.

  • Pozdní, pomalý a velmi zevrubný úklid pokojů. Nefungující wifi na pokoji i ve velké části společných prostor (např. restaurace). Omezený počet TV stanic v českém jazyce a neustálé předbíhání obrazu před zvukem. Velmi špatná obsluha v restauraci. Nedostatečné doplňování snídaňového a salátového bufetu u večeře. Stravování celkově dost fádní, typu školní jídelny. Předražené parkování (mělo by být zahrnuto již v ceně ubytování). Studený bazén - inzerováno 30 stupňů, na tabuli v hotelu 29. Realita max. 23.

Персонал
4
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 15.9.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Výborné jídlo, procedury, milý přístup celkově, pobyt rodinného typu

  • Františkovy lázně jako celek k relaxaci

  • příliš mnoho lidí na procedury, malá kapacita spa pro lepší pohodu, čekání ve frontě na procedury, nedostatek personálu

Персонал
8
Services
6
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi a za podněty. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Jan Plodík

одинокий путешественник, 20.8.2016

Vysočina kraj

  • Общий рейтинг
50 %
  • Když jsem v úterý dopoledne přišel na recepci, byl jsem odbaven velmi rychle. Zaměstnanec hotelu se mi postaral o moje zavazadlo. Dojel se mnou na pokoj a vysvětlil vše potřebné. První dojem se vydařil, ale bohužel ty další dojmy nebyly už zdaleka tak příjemné.

  • Když se zamyslím, tak mi vadil zabržděný výtah. Pěšky jsem to zvládal rychleji. Dále mi vadila neinformovanost, že se večeře musí značit jeden den předem o snídani a nemožnost objednat si, na co mám chuť. Podle mě by bohatě stačilo značit až večer, na následnou večeři. Ve středu jsem přišel na večeři v 19.00. Ta tmavá obsluhující mi řekla, že jsem přišel pozdě, ale večeře je až do 19,30 Hod, nebo se mýlím? V klidu si připravovala salonek na snídani a nebudete mi věřit, večeři mi po urgenci donesla v 19 hod. a 15.minut. Perfektní obsluha pro Gentlemany, že? Chtěl jsem si přiobjednat Slatinný zábal, ale bohužel jsem neuspěl, neměli volné místo. Měl jsem trochu jinou představu o hotelu tohoto tipu, ale nemluvím německy, tak trochu smůla. V ledničce bylo tolik věcí, že mi tam nezbyl prostor pro moje pití. Dále se mi nelíbil doplatek 760 Kč. za dvoulůžko. Nebo to byla moje vina, že nebylo jednolůžko? To nebylo od Vás moc Džentlmenské, nebo snad ano? Nabízíte slevu 230 Kč na další ubytováni. Myslíte, že budu mít chuť se u Vás znovu ubytovat?

Персонал
5
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
4

Josef Tomáš

Пожилые пары, 20.8.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
50 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
5

Meriel

Пожилые пары, 29.12.2015

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
50 %
  • Od "luxusního hotelu" Spa & Kurhotel Harvey tak, jak je v prospektech uvedeno, jsme očekávali mnohem lepší služby. Hodně cestujeme a tak máme možnost srovnávat nejen jako amatéři, ale profesionálně. Personál milý i když v mnoha směrech zde nemají jednoduché podmínky pro svou práci tak, aby mohli dopřát klientům prospektem uváděný "luxus" 4* hotelu Harvey...bohužel. (Stížnosti jsme si vyslechli i od dalších hostů hotelu) Naše hodnocení - velmi slabý průměr, cena neodpovídá kvalitě poskytovaných služeb.

  • - všechen personál celkově příjemný - kladně hodnotím práci paní masérky

  • - nefungovaly služby kadeřnictví, kosmetiky, pedikůry atd. (O svátcích by měly být také zajištěny všechny služby, zvláště u hotelů vyšší kategorie 4* a více) - procedury neodpovídaly základům platných standardů - po koupelech podávány jen malé ručníky roztrhané, zaprané, okraje celé roztřepené - prostě hadr - chladno v části bazénu - parní sauna vůbec nefungovala - malá kapacita bazénu a sauny - pouze u jediného kávovaru a vody pro celý hotel kelímky zásadně nikdy nebyly k dispozici - delší čekání mezi jednotlivými chody jídel - v pokoji - např. na umělých květinách velké vrstvy prachu - vánoční koncert v kostelíčku byl spíše jen pro německé turisty - upřednostňování německých turistů

Персонал
6
Services
5
Чистота
5
Комфорт
4
Value/money
5

Balážová Michaela

Пожилые пары, 22.4.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
52 %
  • Prostor recepce moc recepci nepripominal málo soukromý a chladno od dveří ...ale veliká pochvala za hudbu co nás čekala na snídaní či veceri velmi prijemna a uklidnujici

  • Lokace byla skvělá krásné čisté okolí, hotel vybaven bazénem, o službách v hotelu byla malá informovanost ...jako host, který dostal dárkem bych očekávala více propagace nabízených služeb....a také nějaké aktivity co nabízí hotel.Na základě návštěvy informačního centra jsme se naštěstí mohli zúčastnit i kulturních aktivit.

  • Zima na pokoji a i po chodbach hotelu...druhý den jsem si všimla že máme pokoj s průjezdem.Urcite bych tento prostor využila jinak než jako pokoj a nebo alespoň zajistila možnost přitápění.Pri odjezdu byl venku sníh a opět odklízení a topení nereseno.To nás velmi sklamalo chtěli jsme místo navštívit znovu i s detma ale budeme muset řešit nejspíš jiné místo.

Персонал
6
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

Jana Horáčková

Группы друзей, 9.5.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Welnes pobyt 4. - 8. 5. 2023. Služby nefungovaly žádné. V pokoji skleničky, mýdla, káva atd. pro 2 lidi, ačkoliv jsme byli 3. Po upozornění mi kudrnatá vyhořelá paní na recepci odpověděla, že „teď nemá čas“. Po celou dobu pobytu doplňovali věci v pokoji stále jen pro 2. Nefunguje ochlazovací bazén u sauny, personál arogantní (až na výjimky), takhle se k hostům nechovají ani v poslední chatě ve Lhotě. Neustále není toaletní papír na pokoji, hrnečky u snídaně („musíte počkat“), ty se přesouvají na stoly německých klientů, personál na sebe pokřikuje, kolik jídla si dnes odnese nebo hlášky typu „to už vydržíme“. Nedostanete džbán vody na pokoj („to nedáváme, musíte si koupit petku na recepci“), místo masáže 30 minut bylo 20 minut lochtání. Bída a zmar lázeňství. Vůbec nás nezajímalo, že nájemce hotelu v květnu 2023 končí, za svoje peníze jsme chtěli normální služby hotelu se 4 hvězdami. Personál evidentně rozkradl nádobí, drogerii, kávu atd. („normální kávu už nemám, jen bez kofeinu“). Procedury fajn, ale při nich stále ten arogantní personál.

  • Pěkný hotel, poloha, pokoje, dobré jídlo

  • Služby nefungovaly žádné. V pokoji skleničky, mýdla, káva atd. pro 2 lidi, ačkoliv jsme byli 3. Po upozornění mi kudrnatá vyhořelá paní na recepci odpověděla, že „teď nemá čas“. Po celou dobu pobytu doplňovali věci v pokoji stále jen pro 2. Nefunguje ochlazovací bazén u sauny, personál arogantní (až na výjimky), takhle se k hostům nechovají ani v poslední chatě ve Lhotě. Neustále není toaletní papír na pokoji, hrnečky u snídaně („musíte počkat“), ty se přesouvají na stoly německých klientů, personál na sebe pokřikuje, kolik jídla si dnes odnese nebo hlášky typu „to už vydržíme“. Nedostanete džbán vody na pokoj („to nedáváme, musíte si koupit petku na recepci“), místo masáže 30 minut bylo 20 minut lochtání. Bída a zmar lázeňství. Vůbec nás nezajímalo, že nájemce hotelu v květnu 2023 končí, za svoje peníze jsme chtěli normální služby hotelu se 4 hvězdami. Personál evidentně rozkradl nádobí, drogerii, kávu atd. („normální kávu už nemám, jen bez kofeinu“). Procedury fajn, ale při nich stále ten arogantní personál.

Персонал
2
Services
2
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
4

Bohumila Drabova

Другая группа, 31.10.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Při příjezdu bylo nevyluxováno, neumytá lednička , zaschlá rtěnka na skleničce na víno a otisky prstů na zrcadle na šatní skříni.

  • Super masáž.

  • Styl stravování /místo nabízeného lososa, treska/!

Персонал
8
Services
4
Чистота
2
Комфорт
6
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Za chyby se omlouváme, předám informace dále paní ředitelce. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Группы друзей, 13.9.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Ochota a přístup personálu v balneo sektoru

  • Stravování v hotelu, výběr jídel. Nedostatečný úklid pokoje, koupelny.

Персонал
8
Services
8
Чистота
2
Комфорт
4
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
52 %
  • Zcela nekompetentní lékař, který předepisuje procedury... Místo léčby po gynekologické operaci mi napsal léčbu bolesti zad, bez ohledu na to, že jsem ho na to důrazně upozornila. Hotel je víceméně asi v pořádku, uvítala bych nabídku lepšího jídla, stravování pro diabetiky, či osoby s redukční dietou je de facto v tomto hotelu vyloučené. Škoda je, že hotelová restaurace slouží pouze jako jídelna, bez možnosti večer iho posezení..

  • Okolí hotelu

  • Strava, lékař v hotelu..

Персонал
6
Services
4
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 25.10.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
52 %
  • Okolí hotelu. Krásné procházky v městských sadech. Poloha hotelu je skvělá. Sympatický a snaživý personál, ale pravděpodobně jejich nedostatek se pak promítá do poskytovaných služeb.

  • Při příjezdu hodinové čekání na ubytování, protože přijelo naráz mnoho hostů, fronta byla nekonečná. Takový nápor měli zajistit alespoň 2 zaměstnanci recepce, jeden byl opravdu málo. Měkké matrace a neustále se shrnující prostěradla. Vhodnější by byla prostěradla s gumou nebo je nějakým způsobem zespod matrace uchytit klipy. V restauraci nebylo doplňováno jídlo ve chvíli, kdy došlo např. v pozdějších hodinách. Večeře byly od půl šesté a v půl sedmé už bylo rozhrabané a nevábné. Čistota hotelu na 4 hvězdičky neodpovídá. Velmi špinavý koberec na chodbách, ale také v pokoji.

Персонал
10
Services
6
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi, Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 12.10.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
52 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
4

Vlastimil Kubíček

Пожилые пары, 1.10.2016

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Ve srovnání s jinými hotely bych určitě doporučil.

  • Byl jsem zde potřetí a ochota personálu i úroveň stravy pomalu ale jistě klesá.

Персонал
2
Services
6
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
5

Anonym

Пожилые пары, 15.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • Město a okolí jsou krásné. Hotel má dobré welnes zázemí.

  • Kvalita a úroveň bufetové večeře v žádném případě neodpovídala pětihvězdičkovému hotelu. Personál v restauraci se nejevil profesionálně, při větší obsazenosti hotelu vůbec nezvládal obsluhovat.

Персонал
2
Services
2
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
4

Josef Dvořák

Пожилые пары, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • Personál - část personálu nerozuměla a neuměla vůbec česky. Služby se celkově zhoršily a to výrazně - neodpovídají 4 , ale 3*.Na pokoji nefungovala klimatizace - byla vypnutá, neotevíral se odpad od vany, nebyl zapnutý žebřík na sušení ručníků, byly pouze 4 programy české a z toho jeden neměl synchronizovaný zvuk (Prima), na čelní stěně pokoje byla odchlíplá omítka v délce asi 1 m, za nočními stolky byl nepořádek. Výrazně se zhoršila nabídka jídel - a to jak kvalita, tak i jejich chuť, množství a výběr. Jenom dva dny byl připraven stůl na jídlo, jak měl být - buď scházel příbor, voda, skleničky, atd. Personál se nestaral o okolí hotelu - nezameteno, neuklizeno - nepořádek ve venkovním posezení u restaurace. Nebylo vyhověno mým požadavkům - požadoval jsem pokoj na konci chodby - měl jsem sebou malého psa a chtěl jsem mít klid - dostal jsem první pokoj u výtahu a hned vedle schodiště - větší frekvence ani nebyla možná. Požadoval jsem procedury po 09:00 a měl jsem je 3 dny za sebou od 7:00 hod. Závěr: zaplatil jsem za pobyt skoro 40.000,-- Kč a poměr cena a kvalita byl neodpovídající. Pokud hotel bude takto dál fungovat, tak se do něj již nikdy nebudu mít zájem vrátit. Bylo mi z toho smutno, protože jsem znal starý hotel (byl jsem tu na pobytu nejméně 5x předtím) a viděl jsem, jak vypadá dnes. Honem se vzpamatujte, jinak se změníte v ubytovnu.

  • Františkovy lázně - mám je rád v každé roční době a vracím se sem nejméně 2x ročně

  • Popsal jsem podrobně nahoře - zkráceně - šetření na špatném místě - raději si řekněte o víc peněz a udržujte standard

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, ohledně personálu máme tři zaměstnankyně, které neumí česky. Dvě nové pokojské a masérku. Všichni k nám přišli v době krize na Ukrajině právě z Ukrajiny a my jsme za ně rádi. Všichni ostatní zaměstnanci hovoří česky.
Ohledně jídel máme v poslední době naopak kladné ohlasy, ale chápu, že chuť je individuální a mrzí mě, že Vám u nás nechutnalo.
Ohledně ubytování... Dali jsme Vám pokoj 020... tedy pokoj v přízemí, nedaleko od východu z hotelu právě proto, aby jste to neměl s pejskem daleko na venčení. Mrzí mě, že to nebylo naopak kvitováno. To, že pejsek často štěkal a měli jsme na vás od ostatních hostů stížnosti pominu. Běžně v našem hotelu pejsci být nesmí. Tohle je přesně důvod proč. Trochu mě po tomto hodnocení mrzí, že jsme udělali výjimku.
Procedury není možné plánovat dle přání hostů... Náš hotel disponuje 107 pokoji a je z 80% zaplněný hosty, kteří mají procedury. Prostě to není technicky možné. Omlouváme se za to.
Některé podněty na zlepšení a změnu určitě kvituji a některé jsme již s paní ředitelkou probrali. Děkujeme za ně. Např. po přečtení nařídila odtahovat při úklidu noční stolky.
Jak jsem již napsal, povídali jsme si o Vaší recenzi s paní ředitelkou. Velice ji mrzí jedna věc. Denně jste se potkávali na chodbě, denně jste se zdravili. Nikdy jste se během pobytu nezmínil, že je to tak strašné. Spoustu věcí je možné vyřešit na místě. I proto moc nerozumím tomu, že teď, když už s tím nejde nic dělat, jste se do nás takto opřel. Teď jsem odpovídal na hodnocení hostů ze SPA.cz, kteří tu byli ve stejném období a všichni hotel naopak chválili a cítili se u nás dobře.
Proto my dovolte, abych se našeho hotelu takto silně zastal. Náš hotel není ubytovnou, ani nebude ubytovnou. Má své nedostatky, ale to každý. My o nich víme a snažíme se zlepšovat.
Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 4.7.2021

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Celkově lze hodnotit pobyt jako průměrný ničím nepřekvapil ani nezklamal. Co bylo nad průměr jsou ceny kávy a piva.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 28.6.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
56 %
  • poloha hotela vyhled do lesoparku lesopark + okolí Frantiskovy Lazne a okoli

  • strava na urovni skolni jidelny prostírání vypustena kasna u vstupu do hotela pristup lekarky

Персонал
6
Services
4
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Martin Němeček

Пожилые пары, 5.11.2018

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • zima na pokoji, odměřené jednání personálu, chladná voda v bazénu, wellness procedůry dobré až na aroma masáž.od p. L.

Персонал
4
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Jana Trhlikova

Молодая пара, 21.11.2017

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Pokoj byl hezký a čistý. Personál na procedurách byl moc ochotný a profesionální.

  • Velkým mínusem tohoto hotelu je restaurace. Personál upřednostňoval spíše německou klientelu kterou obskakoval horem dolem a ostatních si skoro nevšimli. Když jsem zažádala o pití připadala jsem si jako když servírku obtěžuji. Obědy vydávané do 14 hodin ale když přijdete ve 13:30 servírka máchá rukama ve smyslu ,,Co sem teď lezete, když sem si nandala jídlo!" Navíc jsem ještě neviděla ve čtyř hvězdičkovém hotelu aby mi jako dezert podávali ovocný kompot z konzervy. Porce byli malé ani dítěti by to snad nestačilo. Nemluvě o pokažené objednávce na další den nebo sesazování hostů k jednomu stolu. Wellness centrum bylo moc malé. Na tak velkou kapacitu hotelu je u bazénu a sauny dohromady jen šestnáct lehátek o které je neustálí boj. Přeplněný hotel kdy hosté hotelu čekají na místo v sauně nebo páře ale i tak pouštějí lidi z venku. To mi nepřijde zrovna rozumné. Správně by měl být u sauny k dispozici čaj nebo alespoň možnost doplnit tekutiny aby nebylo tělo dehydratované ale tady nic.

Персонал
5
Services
6
Чистота
9
Комфорт
5
Value/money
3

Karel Pastor

одинокий путешественник, 3.11.2015

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Hotel na první pohled pěkný, personál příjemný a slušný. Při ubytování v bočním křídle je přesun do prostoru restaurace a balneoprovozu komplikovaný, nutno použít dva výtahy nebo pěšky schodištěm. Výtahy v hlavní budově jsou pomalé a např. v období snídaně nebo večeře je nutno čekat na uvolnění. Rehabilitační úsek s balneoprovozem je slušně vybaven. Nedostatek vidím v bazénu, do malého prostoru je "nacpáno" mnoho konstrukčních prvků a možnost udělat alespoň dvě tempa je s rizikem, že ublížíte sobě nebo jiné osobě. V období, kdy je chladno na provoz střešní kavárny, tak rozhodně v hotelu chybí nějaký malý bufet či kavárnička s vinárnou.

Персонал
7
Services
4
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
4