+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Harvey Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

1644 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Jitka Kvardová

одинокий путешественник, 13.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • průměrné.Ač jsem požádala o klidný pokoj, dostala jsem přesný opak. v čísle 402 je slyšet naprosto všechno z vedlejší 401.

  • Hotel má výborné umístění blízko leso-parku. výbornou dostupnost do centra, velmi dobrou úroveň wellness.

  • Personál hotelu není schopen vyřešit hlučnost zejména ve večerních/nočních hodinách. není ochoten Vám vyměnit pokoj, takže váš pobyt se může stát spíše utrpením. také vybavení pokoje v kosmetickém zabezpečení neodpovídá úrovni 4hvězdičkového hotelu.

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Hotelová recepce se snažila vyřešit údajnou hlučnost z vedlejšího pokoje, nicméně hosté na tomto pokoji dle své výpovědi spali a nebyli telefonicky dostupni. Rádi bychom Vám z tohoto důvodu nabídli jiný pokoj, ale hotel byl naprosto obsazený. Přes partnera spa.cz jsme Vám nabídli kompenzaci ve formě pokoje kategorie Komfort za nižší cenu.

Jan Kopp

Пожилые пары, 5.12.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
58 %
  • Předražený hotel, který nenabízí služby, které slibuje na svých stránkách.

  • Okolí a vybavení hotelu

  • Na pokoji byla zima (venku -9) na pokoji studené radiátory, situaci řešili až na základě naši stížnosti. Jídlo na úrovni závodní jídelny - malé porce, univerzální hnědá omáčka, nedopečené, krvavé kuře, hotel tohoto typu by měl disponovat kuchyní jiné úrovně. Pokojská nás budila v sobotu v 8.00 hod. ráno. Objednaná bezlepková strava se skládala ze 3 rozpečených rohlíků po dobu celého pobytu - cena 280 Kč.

Персонал
9
Services
3
Чистота
10
Комфорт
4
Value/money
3

Anonym

Пожилые пары, 29.3.2016

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
58 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
5
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
6

Anonym

Группы друзей, 22.4.2024

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Hezká poloha hotelu u parku a kávovar na pokoji.

  • Nepohodlné lůžko-příliš měkká matrace, málo poskytovaných služeb v rámci spa.

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

Miroslav Hauer

Пожилые пары, 28.12.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • V zimním termínu nedostatečné vytápění pokojů. Kvalita stravy neodpovídá ceně, i když je vyvážena množstvím.

  • Čisté prostředí. Špičkové vybavení.

  • Poměrně "suchý" personál. Manažerka hotelu by měla mít lepší vystupování k hostům. Zpoplatněné parkovné !!!!

Персонал
2
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
2

Zdeněk Koula

Пожилые пары, 31.10.2022

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Pobyt hodnotíme velmi podprůměrný,bohužel.

  • Super pokoj,procedury.

  • prostředí jídelny,večeře katastrofální,v žádném případě 4*hotel.Recepce velmi průměrná.

Персонал
6
Services
4
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, ikdyž pro nás není příliš lichotivé. Určitě se Vašimi podněty budeme zabývat. Petr Červený, manažer hotelu

Yana Lekhman

Другая группа, 25.7.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 18.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Ochotny personal.

  • Koberce v pokojich - stara spina pamatujici snad dobu kdy se hotel stavel. Cekala jsem v procerach i pouziti frantiskolazenke slatiny. Na tu jsem se do lazni tesila. Skoda.

Персонал
10
Services
4
Чистота
4
Комфорт
8
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 19.4.2022

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Voda z kohoutku k večeři,žádný teplý nápoj

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi, moc si toho vážíme... Ve Františkových Lázních je voda z kohoutku velmi kvalitní. Teplé nápoje je možné si koupit, pokud jste cítili potřebu mít k večeři teplý nápoj. Není to problém. V nabídce máme samozřejmě velký výběr čajů a jiných teplých nápojů . Petr Červený, manažer hotelu

Dana Lišková

одинокий путешественник, 15.3.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
60 %
  • Procedury byly nedostatečné. Př.1xparafin zábal, 4xkyslík.terapie pouze 1/2 hod. má být, aby to posloužilo zdraví 1 celou hodinu. Terapie kyslič.uhl. plynová obálka, procedura se konala vsedě, unikal plyn. Naprosto neuvěřitelná masáž /1x/ u pana 2/2. Takovou *masáž*, tu neschopnost jsem ještě nezažila! Fango 3x v normě. Celkové hodnocení procedur bylo tristní a pohled do ceníku mne jenom utvrdil v tom, že jde pouze o peníze, nikoliv o léčení??? Strava byla jako ve školní jídelně, někdy jsem si nedokázala ani vybrat. Františkovy Lázně mne v minulosti velmi okouzlily, ale protože jsem neustále střídala Pavlik nebo Savoy, chtěla jsem zkusit něco jiného. Příště už to neučiním. Lišková Dana

  • ani nevím, co bych napsala, viz výše

Персонал
8
Services
8
Чистота
4
Комфорт
8
Value/money
2
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že se Vám pobyt v našem hotelu nelíbil. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 13.12.2021

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Ludmila Zelenková

одинокий путешественник, 28.6.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
60 %
  • Byla jsem poněkud překvapena úrovní balneo služeb. Používat starý plastový kyblík jako zarážku ve vaně( jsem menší postavy) při léčebné koupeli mi přijde trochu pod úroveň. Kdyby se to stalo jednou , tak bych chápala, že v dotčené kóji náhodně chybí ve vaně zarážka. Absolvovala jsem celkem 2 léčebné koupele , pokaždé v jiné kóji , pokaždé s jinou obsluhou, která na moji žádost o zarážku, pohotově vytáhla starý ,plastový čtyřhranný kbelík ,který vložila do vany jako zarážku. Jednalo se tedy o standardní postup, na čtyřhvězdičkový hotel nedůstojné a nechutné. Poněkud mi to zkazilo dojem z celého pobytu .

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Zdeňka Holubová

одинокий путешественник, 8.9.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Špatná nabídka jídel.Balneo chybí soukromý.

Персонал
9
Services
6
Чистота
10
Комфорт
2
Value/money
3

Jan Nigrin

одинокий путешественник, 25.6.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Bohuzel musim konstatovat, ze vecere jsou v podstate nedobre. Jidlo neni chutne a asijsky vecer byl uplna katastrofa.

  • Jezdime k vam jiz nekolik let a hotel i personal jsou na dobre urovni. (Byla by dobra klimatizace)

  • V horkych dnech je problem vydrzet na pokoji, byla by dobra klimatizace. Tepla leta jsou uz pravidelnosti a tak by do budoucna bylo dobre nad tim zauvazovat. Vecere jsou na bidne urovni a poskytovani lecebnych kur oproti cene je nedostacujici. Ceny za pobyt jsou stale vyssi a neodpovidaji kvalite. Uvazujeme o tom, ze pristi rok zkusime pobyt jinde.

Персонал
7
Services
6
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Zdeněk Bílek

Пожилые пары, 24.11.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Hotel ve velmi pěkném prostředí od roku 2014 navštěvujeme v listopadu pravidelně

  • při nástupu jsem si musel vynutit objednaný pokoj; obsluha v restauraci rozhodně není na úrovni 4* hotelu a zhoršuje se rok od roku; cenová politika společnosti - velmi vysoký nárůst cen pro rok 2017 (cca 60% za ten samý balíček !!!)

Персонал
4
Services
4
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6

Jaroslava Pivoňková

одинокий путешественник, 19.9.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Srovnání po čtyřech letech - zdá se nám, že se služby zhoršily: jídlo průměrné, sobotní bufet velké fiasko, každý večer moučník perník, úklid pokoje - ustlaná postel, zdál se nám přetížený personál jak v restauraci tak i na procedurách, kde se jen předvádí důležitá vrchní sestra. Pokud se v perličkové vaně dusíte kouřem z cigaret, asi také něco není v pořádku - opravdu požitek! Několikrát jsme si vyslechli i "bědování" sester, jak někdo chybí/když jsme dosti dlouho čekali na parafín/, musí zaskakovat a nestíhají - to klienta opravdu nezajímá. Přesto se k vám vrátíme a doufáme, že se hotel vrátí ke službám, které jsme si užili u vás v roce 2012.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 26.7.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • hotel Harvey moc pěkný, pokoj hezký, jídelna a strava dobrá. Nelíbíly se nám léčebné procedury z důvodu velice limitovaných prostorů, např. plynové obálky se prováděly v sedě, v místnosti cca 10m2, bez oken,kde se prováděly též inhalace. Pacienti po aplikaci parafinu museli sedět na chodbách. Vůbec, úroveň prostředí v lázeňské části nebyla na úrovni hotelu. Navíc jsme poslední 2 dny trpěli střevními probléímy, pravděpodobně po hotelové stravě, plná penze.

Персонал
6
Services
5
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
6

Václav Moták

одинокий путешественник, 15.8.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Dva dospělí a tři děti byli ubytováni ve třílůžkovém, bezbarierovém pokoji pro vozíčkáře, rozkládací gauč nebyl vhodný, ubytování nebylo na úrovni čtyřhvězdičkového hotelu. Byli jsme v tomto hotelu potřetí, rádi jsme se vraceli do příjemného protředí. Po letošním pobytu velké zklamání.

  • Hotel je velmi pěkný, čistý, hezké umístění v bezprostřední blízkosti parku a přitom v blízkosti centra.

  • ubytování nesplnilo očekávání, rozkládací gauč - přistýlka pro dvě osoby, pokoj pro vozíčkáře nebyl vhodný pro dva dospělé a tři děti Stravování - polopenze snídaně-bufet teplý a studený,velký výběr,skvělé kvalita večeří, výběr ze tří hotových jídel, byla oproti předchozím pobytům, nižší.

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
4
Value/money
5

Viktor Kašák MUDr.

одинокий путешественник, 3.1.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • Hezký, prostorný a čistý hotel, s účelným a velmi čistým wellnes. Hotel ve výborné lokalizaci. Dobrá možnost parkování. Celový dojem kazí úroveň stravování, je to lepší závodní kuchyně, pominuli silvestrovské a novoroční menu. Rybu v této restauraci neznají. Personál restaurace většinou obtížně stíhá a je, až na světlé vyjímky, bezkontaktní. K prvnímu kontaktu s čísníkem dochází po 30-60 minutách od usednutí ke stolu.

  • Prostorově nadstandardní hotel. Výborná zvuková izolace místností, je to tichý hotel. Čistý hotel. Čisté a velmi fukční wellnes. Výborná lokalizace hotelu. Dobrá možnost parkování.

  • Úroveň stravování. Skladba, možnost výběru, jídlo je často servírováno chladné a chladným personálem, který jen obtížně stíhá.

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
5
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi. Moc si toho vážíme. Tým Spa&Kur Hotelu Harvey

Anonym

Пожилые пары, 30.8.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • Nove zrekonstruovany hotel. Pohodlne, velke pokoje. Wellness zazemi je spise skromne a pripomina vice zdravotni zarizeni nez wellness. Ale pokud jede nekdo vylozene na lecebny pobyt, tak je to adekvatnejsi, nez kdy jsme my ocekavali wellness hotel. Poloha hotelu je vyborna, klid, ale kousek do centra.

  • Pokoje, prostorne, vzdusne. Vynikajici postele s aloe vera matracemi. Poloha hotelu je vyborna, v klidu, ale kousek do cetra.

  • Strava - meli jsme zaplacenu plnou penzi, kterou jsme pak prestali vyuzivat a radeji chodili do reastauraci. Jidlo je naprosto nevyhovujici 4 hvezdickovemu hotelu, resp. zadnemu hotelu. Slozeni menu vubec nereflektuje sezonnost a popr. pozadavky na moderni kuchyni. Jidla jsou tezka, hutna....Pripomina to skolni jidelnu. Vari bohuzel i z polotovaru, napr.smazena ryba..... Taky nas prekvapilo, ze jsme prisli do jidelny a posadili nas ke stolu s dalsimi dvema lidmi - to se v 4hvezde fakt nedela. Takze doporucuji jen moznost vyuzij snidane a pak se stravovat sami. Jo, a personal by mohl byt vstricnejsi, a treba i zdravit, usmev chapu, ze je asi bonus.......

Персонал
6
Services
5
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
4