+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Harvey Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

1644 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    92%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

paní Marie Hrušková

одинокий путешественник, 27.10.2015

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Pobyt ve vašem hotelu by byl perfektní,zdravotní personál naprosto super, pokojské a čistota super,kvalita jídla a obsluha super,kdybych neměla tuto příhodu:

  • Nastoupila jsem pobyt 11.10.Ještě ten den jsem na recepci nahlásila,že mám na pokoji zimu.Nejsem přecitlivělá,ale otevření dveří na chodbu byl tepelným zážitkem.Paní recepční mne ujistila o nápravě.Ve středu 14.10.skončilo moje utrpení-kromě procedur jsem trávila pobyt venku nebo v posteli,zabalená do všeho,co jsem měla sebou.Od neděle jsem 3x osobně na recepci požadovala nápravu,velice to bavilo tmavovlasého mladého racepčního,ujištoval mne,že ve 25°se topení vypne samo.2x jsem žádala telefonem,byla mne vždy přislíbená okamžitá pomoc,atˇcekám na pokoji.3x volala na recepci pokojská Jana,která byla z mého případu v šoku.Ve středu jsem se vypravila za paní ředitelkou.Byl to hovor,který již netoužím znovu zažít.Velice arogantním způsobem mi vysvětlila,že mám vypnutý regulátor topení/celou dobu byl naplno/,že jsem místo pokoje č.224 nahlásila č.124/já i pokojská 8x,svědkem je moje kamarádka Ing.Kořínková,která byla na pokoji 227,vše se mnou prožívala/.Prý byl za mnou pan elektrikář,já na pokoji nebyla,celý den můj pokoj sleduje,že když jsem venku topení spoří a jiné nesmysly.Když jsem ji pozvala na prohlídku pokoje,kde za oknem napadal sníh a můj radiátor spíš chladil,šel se mnou pan elektrikář,chvíli v radiátoru harašil a on začal topit.Pak jsem musela mít neustále zasunutou kartu i při odchodu,kterou mi dal.Na vysvětlení jen zavrčel.Od té chvíle jsem si užívala tepla,bohužel jen do pátku 16.1O. ráno,kdy jsem odjížděla.Nemám ráda nepříjemnosti,ale to jsem si mohla zaplatit pokoj s 1 hvězdičkou a mrznout tam.Neměla by mne paní ředitelka zajistit finanční náhradu za tento zážitek?.Byla jsem totiž doteď nemocná z prochlazení.Jinak se nám hotel velice líbil a možná se vrátíme.Ráda bych,aby se toto dostalo k panu řediteli a on nějak zareagovat.Děkuji.

Персонал
10
Services
1
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
1

Vladimír Matvijčuk

Пожилые пары, 11.10.2015

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Při automatickém vyhlášení Požárního poplachu 8.10. pozdě večer recepční nebyli schopni informovat klienty (nevěděli, jestli mají klienti opustit pokoje) prostě chaos

Персонал
3
Services
7
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
7
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Matvijčuku, jestliže jsou v hotelu záchrané složky, jako jsou hasiči a policie, které zjišťují příčinu automatického vyhlášení poplachu, jsou zaměstnanci recepce povinni čekat na jejich pokyny a výsledek zjišťování. Vždy se čeká na pokyn záchránářů, zda se hosté budou, nebo nebudou evakuovat. Mrzí nás, že Vám tato záležitost zkazila dojem z pobytu, ale pro hotel je prioritou zajistit svým hostům bezpečnost. Hosté, kteří se dostavili po výzvě k evakuaci na recepci, byli o všem informováni, jak manažerkou hotelu, tak velitelem zásahu hasičů.

Anonym

Группы друзей, 24.6.2019

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • malá nabídka menu

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
5
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi...
V rámci balíčků předkládáme 3-chodové menu, z toho hlavní chod je možný vybrat ze tří variant. V hotelu je též Alla Card restaurant, kde je možné si vybrat z jídelního lístku. (není v ceně balíčku)

Tým Spa Kur Hotel Harvey

Vítězslav Váňa

одинокий путешественник, 13.11.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • Krásný hotel,v nádherném prostředí personál balneoprovozu milý, vstřícný

  • Kvalita stravy neodpovídala ****hotelu- hodnotím pouze večeře parkovné 100Kč by již mělo být zahrnuto v ceně pobytu

Персонал
8
Services
5
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
4

Anonym

Пожилые пары, 16.8.2017

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Byl jsem v Harveji počtvrté a musím konstatovat,že od r.2013 jde úroveň dolů.Nejde ani tak o lázeňské služby,tam jsem byl celkem spokojen,ale zejména o stravování.Z 5 servírovaných večeří byly 3 příšerné,když byl k večeři bufet,již půl hodiny po začátku nebylo k dispozici hlavní jídlo.Také osbluhující personál nevynikal rychlostí,o nějaké firemní kultuře v oblékání vůbec nelze mluvit. Ještě poznámka k wellnessu - když jsem žádal prostěradlo do sauny,bylo mi řečeno,že už nejsou,budou vypraná až pozítří.To je v hotelu s 4 hvězdičkami snad jen vtip... Další perlička byla při odjezdu - měli jsme uvolnit pokoj do 10.00,ale procedury jsme měli naplánované ještě na 9.50.Na dotaz v recepci,zda mohu uvolnit pokoj o půl hodiny později,mi bylo řečeno,že ne a mám si nějak poradit.Opravdu rada k nezaplacení.

  • provedení lázeňských procedur

  • - stravování - saunový servis - vedení hotelu nekoordinuje pobyt s procedurami

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
6

Miloslava Spilková

одинокий путешественник, 23.11.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %
  • stravování neodpovídalo **** hotelu

Персонал
6
Services
5
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Náš hotel nabízí snídaně formou bohatého rautu (teplý a studený), obědy a večeře servírovaně výběrem ze tří hlavních jídel. Věříme, že Vaše další zkušenost s naší hotelovou restaurací bude již lepší.

Anonym

Пожилые пары, 3.5.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Hotel i prostředí je krásné. V hotelu údajně dochází v půlce května ke změně provozovatele, spojené s celkovou obměnou zaměstnanců, což se bohužel velmi znatelně negativně podepsalo na přístupu a jednání některého personálu, který byl značně neprofesionální. Stejně tak na nabídce služeb. V hotelu bylo čisto, procedury jsme si užili.

Персонал
4
Services
4
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6

Jitka Faiglová(zajišťuje Jitka Janouskova-dceta)

одинокий путешественник, 2.4.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Na můj dotaz.zda mohu přespat jednu .Další.noc.rekla Ukrajinka v recepci-no .vše drahé na to nemáte.drzost nad drzost

  • Bazén.

  • Drzý.ukrajinsky personál v den příjezdu.take odbavila Ukrajince(rusy) dlouhou dobu.nez nas

Персонал
2
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, zjišťoval jsem dnes u recepční, které se tato stížnost týká, co se stalo a dle všeho se neodehrála ta situace tak, jak nám tady tvrdíte. Paní recepční v naší společnosti pracuje přes 3 roky a vždy se k hostům chovala slušně. Nemám nejmenší důvod jí nevěřit. Všichni zaměstnanci se chovají ke všem hostům stejně, nezáleží na národnosti, řeči, ani barvě pleti, vážíme si každého hosta, který k nám zavítá. Možná jen na okraj... Paní recepční není „ukrajinka“, pochází z Moldávie, žije v ČR více než 10 let, má povolení k trvalému pobytu a mluví čtyřmi jazyky. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 30.10.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • - Františkov Lázně jsou opravdu hezké město - možnost procházek v okolí - doporučuji navštívit rybářskou baštu

  • - jídlo - bídný výběr - večeře většinou těžká jídla - knedlo vepř- zelo a pod. a když už jsem si vybral, tak to nebylo a dostali jsme něco jiného - v hotelu neexistuje bar, přestože ho na stránkách propagují, v osm skončí večeře a šmitec - poměrně velký chaos v procedůrách, také jsme "dostali" něco jiného, než bylo objednáno

Персонал
6
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
8
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Děkujeme také za podněty, určitě si zjistím, proč se staly, aby se neopakovaly. Petr Červený, manažer hotelu

Jana Horváthová

одинокий путешественник, 5.9.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Dobré snídaně, dobrá postel a klid na hotelu i okolí Krásné a upravené parky,čisté a opečované město i okolí. Klid a pohoda. Úroveň pohostinství bohužel upadá a s nim i strava.Kulturní program - pro každého něco dle osobního výběru.

  • Studená voda v hotelovém bazénu,nechutné večeře a ubohý bufet u večeře,z nabídky tří večerových menu se nedalo vybrat. Na pokoji nebylo úplně čisto, nefunkční vana- fungovala jen jako sprcha.

Персонал
8
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za hodnocení. Kladné i záporné... Na tu vanu koukneme a opravíme... děkujeme za informaci. Petr Červený, manažer hotelu

Marie Kutačová

одинокий путешественник, 30.12.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
2

Jana Roubalová

одинокий путешественник, 18.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Nedostatečný počet zaměstnanců SPA a restaurace, neúplné SPA služby.

  • Ubytování - příjemný pokoj s výhledem do parku.

  • SPA-koupele absolutně bez vždy odborníky doporučovaného následného odpočinku vleže v zábalu(čisté prostěradlo a deka) po dobu cca 15 minut. Malé prostory SPA, žádné procedury se slatinou (typickou pro Františkovy Lázně) s odůvodněním "máme už dlouho rozbitou míchačku slatiny", nedostatečný počet zaměstnanců SPA a restaurace.

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
8
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, za omezení v oblasti slatiny se omlouváme. Intenzivně pracujeme na doplnění personálu v obou těchto odděleních. Petr Červený, manažer hotelu

Hana Čermáková

одинокий путешественник, 8.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • -lékařské vyšetření je amatérské, provádění některých procedur bylo neprofesionální, obědy a večeře připomínaly závodní stravování, chyběla možnost večerního posezení u vína nebo kávy- žádný bar i káva po obědě nebo večeři byl problém.

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi... Bohužel možnost posezení u kávy, či večer u vína bývala zcela běžná praxe. Před dobou Covidí... :( Petr Červený, manažer hotelu

Věra Kupcová

одинокий путешественник, 2.11.2021

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Výborná kuchyně,vstřícnost personálu na procedurách,bohaté snídaně,minerální pramen přímo v hotelu

  • Procedury,zdarma sauna,bazén a fiťnes,poloha a rekonstrukce hotelu

  • Slabý úklid,špinavé koberce v celém hotelu,chozeni klientů bez respirátorů a neočkovaní

Персонал
6
Services
10
Чистота
2
Комфорт
8
Value/money
8
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi a připomínky, moc si toho vážíme... Informaci ohledně nošení respirátorů je vyvěšena téměř na každém kroku. Bohužel není v naší moci kontrolovat každého hosta zvlášť. Je to na ososbní zodpovědnosti každého hosta. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 24.10.2021

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
6

Vladimír Kufner

одинокий путешественник, 11.10.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • celkově spokojenost s určitou rezervou Určitě bych doporučil hotelu se vypořádat s Covidem: - BUĎTO chtít kompletní očkování a povolit nepoužívaní roušek - A NEBO - netrvat na očkování, ale striktně PŘIKÁZAT a hlavně DODRŽOVAT správné použití roušek/respirátorů vevnitř pro VŠECHNY BEZ VÝJIMKY (žádní "nosálové" - roušky pod bradou). Jinak to nemá žádnou cenu.

  • MÍSTO, PROCEDURY, UBYTOVÁNÍ

  • nepořádek v jídelně; 2 jídla k obědu místo avázovaných 3; asi nedostatek/nezkušenost personálu v jídelně; nejasný přístup k používání roušek

Персонал
6
Services
8
Чистота
4
Комфорт
8
Value/money
8
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi a za podněty. Moc si toho vážíme... Váš způsob řešení je velice zajímaví, ale v rozporu s vládními nařízeními platnými v době Vašeho pobytu. Bohužel roušky a respirátory byly povinné pro všechny. Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

Пожилые пары, 4.10.2021

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Dobré jídlo

  • Postrádali sme odpočinkové zóny po procedůrach

Персонал
10
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení našeho hotelu i za vaše podněty. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Libuše Foltýnová

Пожилые пары, 22.9.2021

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Propastný rozdíl mezi personálem hotelu a zdravotním personálem. I personál provádějící úklid si zaslouží pochvalu. Na druhou stranu údržba má co dělat.

  • Přístup pracovníků provádějící masáže, zábaly, koupele... Nepamatuji si všechna jména, ale za všechny, p. Heidi dělá práci s láskou.

  • To nelze říci o všech pracovnících na place a v recepci.

Персонал
4
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6
Harvey Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Děkujeme za recenzi a za podněty. Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu

Anonym

одинокий путешественник, 31.8.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Kvalita a nabídka jídla neodpovídala čtyřhvězdičkovému hotelu, u oběda nebyly saláty, žádné zákusky pro diabetiky, k obědu a večeři konvice pitné vody bez citronu. Lázeňské procedury taky neodpovídají kvalitě hotelu, nejsou bahenní zábaly, v baličku intenzivní léčebny pobyt byla jen 1 masáže.

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
6

Tomáš Hykeš

одинокий путешественник, 4.12.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %
  • Příjemné lázenské městečko Možnost využití lázenských služeb Hezké okolí

  • Přístup některého personálu - host mne příliš nezajímá To samé i v okolních restauracích Po 17.00 hod - mrtvé město Bezmasá strava - nenormální

Персонал
5
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
7